January 31, 2010

Today activities :)



today lepak parade ngn mmbr skula, nama dia munira, haha. best ouh kua ngn dia, abg dia drive, ada mmbr dia skali, time dlm kete asyik buat lawak bodo jea, mmg gelak jea. dah smpai parade, ternmpk baju, terpikat aku, apa lg, amik tros masok fitting room, ahah. dah pkai fuhhh, pengsan aku ternmpk harga dia RM89.90. hilang minat aku dah kt bju tuh, HAHA. tp, utk kenangan pkai bju mahal, snap lah picc. yg kt sblh tu lah mmbr aku tuh. lpas dah siap, kitorg g makan kt MP steamboat. huhu, rndu gila ouhhh, lama tak mkn situ, 1st time aku mkn byk cm tuh, lpas kan geram lah katekan, HAHA. nk dekat RM20 aku mkn, huhu. then teman abg mmbr aku lpak kopitiam, diorg nk berasap. then jln2 kejap pastu blk, time dah smpai kt kete, huhhhh ! kena saman dowh, then dah smpai uma, kena plak donuts big apple smlm, aduh. tiga2 strawberry, haha. present dr mmbr p&m smlm. huhu. tat's all bout today BYEBYE :)

No comments:

Post a Comment